TREĆE STANJE

o trudnoći, majčinstvu, roditeljstvu, djeci i obitelji

utorak, 1. srpnja 2008.

Zašto?


Uvijek sam imala veliku želju uređivati svoj blog, ali sam isto tako željela da to bude nešto tematskog karaktera.
S obzirom da sam u ranim 30-tima po prvi put postala majka, a prije toga sam to dugo željela i planirala, čekajući taj sretan trenutak pročitala sam brdo literature o trudnoći, porođaju i majčinstvu. U trudnoći sam uglavnom čitala literaturu o dojenčadi, malim bebama, odgoju djeteta. Pronašla sam mnoge zanimljive članke na internetu, uključila se u razne tematske forume... Tako sam, nakon kraćeg razmišljanja, shvatila o čemu bih željela pisati blog. Ali, nisam to zamislila baš kao neki moj dnevnik majčinstva. Odlučila sam šarati uzduž i poprijeko po svim temama koje bi mogle obuhvatiti ovo područje, prepisujući članke iz stručne literature, donoseći i neke pratkične savjete koje sam naučila sudjelujući u forumima, možda pokoji recept za one koji često izgube ideje "što kuhati". Govorit ću i o zdravlju majke i djeteta svih dobi, o trudnoći i porođaju, o odgoju, o dječjim "fazama", dojenju i prehrani, opremi za bebe... dakle, puno informacija koje bi mogle biti korisne nekom tko ovamo zaluta ili onome koji traži nešto konkretno.
Nakon dvije godine, moje je dijete krenulo u vrtić. Dvije je godine moje osnovno zanimanje bilo: majka. Bit će mi zadovoljstvo s drugima podijeliti informacije do kojih sam u tom periodu došla.

Nema komentara: